← Späť na hlavnú stránkuAR Cleaning

Reklamačný poriadok

spoločnosti LAR Company s. r. o.
so sídlom Karpatské námestie 7770/10A, 831 06 Bratislava - mestská časť Rača
IČO: 55 818 021, DIČ: 2122098176
zapísanej v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I, oddiel: Sro, vložka číslo: 144820/B

Článok 1. Rozsah platnosti Reklamačného poriadku spoločnosti pre kúpu tovaru a poskytnutie služieb a pre internetový obchod.

a) Tento Reklamačný poriadok pre kúpu tovaru, poskytnutie služieb a pre internetový obchod, (ďalej len „RP") spoločnosti LAR Company s. r. o. so sídlom Karpatské námestie 7770/10A, 831 06 Bratislava - mestská časť Rača, IČO: 55 818 021, DIČ: 2122098176, zapísanej v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I, oddiel: Sro, vložka číslo: 144820/B (ďalej aj ako „LAR Company s.r.o." alebo ako „predávajúci" alebo ako „poskytovateľ služieb") upravujú práva a povinnosti zmluvných strán vyplývajúce z kúpnej zmluvy a so zmluvy o poskytnutí služieb (ďalej len „zmluvy") uzavretej medzi spoločnosťou LAR Company s.r.o. a jej zmluvnými partnermi, tvorí súčasť Všeobecných obchodných podmienok (ďalej aj „ VOP") spoločnosti LAR Company s.r.o. a platí vo vzťahu k zákazníkom, ktorí sú spotrebiteľmi v zmysle platných právnych predpisov SR (spotrebiteľ ďalej len „zmluvný partner" alebo „zákazník").

  • v prípade kúpnej zmluvy medzi predávajúcim a kupujúcim, ktorých predmetom je kúpa a predaj tovaru
  • v prípade poskytnutia služieb LAR Company s.r.o. odberateľom služieb, ktorých predmetom je poskytovanie služieb vymedzených v ponuke LAR Company s.r.o.,
  • v prípade internetového obchodu, ktorého predmetom je kúpa a predaj tovaru, na stránke: www.arcleaning.sk (ďalej ako „internetový obchod").

b) Tento reklamačný poriadok vydáva spoločnosť LAR Company s.r.o. pre účely riadnej informovanosti zákazníkov o podmienkach a spôsobe uplatnenia reklamácie tovarov a/alebo služieb (ďalej aj „ vecí"), dodaných spoločnosťou LAR Company s.r.o. zákazníkovi, v súlade s ustanovením § 18 a nasl. zákona č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov (ďalej aj „ zákon o ochrane spotrebiteľa") a príslušných ustanovení zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník (ďalej aj „ Občiansky zákonník").

c) Spotrebiteľom je každá fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení kúpnej zmluvy uzatvorenej so spoločnosťou LAR Company s.r.o alebo zo zmluvy o poskytnutí služieb nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej alebo obchodnej činnosti, zamestnania alebo povolania(ďalej len „spotrebiteľ").

d) Tento RP platí pre aj pre všetky kúpne zmluvy uzavreté prostredníctvom internetového obchodu s výnimkou, ak spoločnosť LAR Company s.r.o a zákazník uzatvoria písomnú zmluvu, v ktorej si výslovne dohodnú podmienky odlišné od týchto VOP, v takom prípade majú dohodnuté podmienky prednosť pred týmito VOP. Výslovný súhlas spoločnosti LAR Company s.r.o. s podmienkami zmluvného partnera sa vyžaduje vždy, a to aj v prípade, ak spoločnosť LAR Company s.r.o. bola oboznámená s podmienkami zmluvného partnera a prijala bez výhrad jeho platbu.

e) Zaškrtnutím políčka (pred odoslaním objednávky) vľavo vedľa vyhlásenia „Oboznámil som sa so Všeobecnými obchodnými podmienkami (VOP), Reklamačným poriadkom (RP) a Vyhlásením o ochrane osobných údajov, zverejnených spoločnosťou LAR Company s.r.o. na jej internetovej stránke, potvrdzuje zmluvný partner, že sa v plnom rozsahu oboznámil s VOP, RP a Vyhlásením a ktorých súčasťou sú oznámenia predávajúceho pred uzavretím zmluvy, uvedené v Článku 3 (Oznámenia predávajúceho pred uzatvorením zmluvy), a síce v ich znení platnom a účinnom v okamihu takéhoto potvrdenia.

f) V prípade rozporu medzi ustanoveniami Zmluvy, OP, VOP a Reklamačného poriadku majú prednosť ustanovenia v nasledovnom poradí: Zmluva, VOP a Reklamačný poriadok

Článok 2. Kontaktné informácie spoločnosti LAR Company s.r.o.

So spoločnosťou LAR Company s.r.o. je možné komunikovať nasledovnými spôsobmi:
poštou na adrese: Karpatské námestie 7770/10A, 831 06 Bratislava - mestská časť Rača, Slovenská republika
emailom na adrese: arcleaningba@gmail.com
telefonicky na tel. č.: +421 944 019 954

Článok 3. Reklamačný poriadok

Reklamačný poriadok upravuje spôsob, podmienky a lehoty reklamácie tovaru. Spoločnosť LAR Company s.r.o. je predávajúci resp. poskytovateľ služieb. Kupujúci resp. objednávateľ je spotrebiteľ, s ktorým spoločnosť LAR Company s.r.o. uzatvára kúpnu zmluvu resp. zmluvu o poskytnutí služieb.

1. Spoločnosť LAR Company s.r.o. zodpovedá za vady, ktoré má predaný tovar alebo poskytnutá služba pri prevzatí kupujúcim resp. objednávateľom. Pri použitých veciach nezodpovedá za vady vzniknuté ich použitím alebo opotrebením.

2. Reklamáciu môže kupujúci uplatniť v sídle spoločnosti, prostredníctvom emailu alebo telefonicky. Pri reklamácii tovaru alebo služby je kupujúci povinný predložiť doklad o kúpe tovaru alebo poskytnutí služby.

3. Reklamovaný tovar kupujúci doručí do sídla spoločnosti na vlastné náklady, alebo po dohode so spoločnosťou LAR Company s.r.o. iným spôsobom.

4. Spoločnosť LAR Company s.r.o. vybaví reklamáciu najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie kupujúcim.

5. Reklamácia sa považuje za vybavenú doručením opraveného tovaru, výmenou tovaru, vrátením kúpnej ceny, vyplatením primeranej zľavy z ceny tovaru, písomnou výzvou na prevzatie plnenia alebo odôvodneným zamietnutím reklamácie.

6. Kupujúci je povinný skontrolovať tovar alebo službu bezodkladne pri prevzatí. Neskoršie reklamácie zjavného poškodenia tovaru alebo zjavných vád služby nebudú uznané.

Článok 4. Alternatívne riešenie sporov

Spotrebiteľ má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu, ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva. Spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporov subjektu alternatívneho riešenia sporov, ak predávajúci odpovedal zamietavo na žiadosť podľa predchádzajúcej vety alebo neodpovedal na takúto žiadosť do 30 dní odo dňa jej odoslania.

Alternatívne riešenie sporov môže využiť len spotrebiteľ, t. j. fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi spotrebiteľom a predávajúcim, ktorý vyplýva zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisí so spotrebiteľskou zmluvou.

Spotrebiteľ môže podať návrh na alternatívne riešenie sporov prostredníctvom platformy RSO dostupnej nahttps://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=sk.

Spotrebiteľ môže podať návrh aj prostredníctvom Slovenskej obchodnej inšpekcie, Bajkalská 21/A, 827 99 Bratislava, IČO: 17331927, www.soi.sk alebo iného oprávneného subjektu zapísaného v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedeného Ministerstvom hospodárstva SR (zoznam subjektov je dostupný na stránkehttps://www.mhsr.sk).

Článok 5. Záverečné ustanovenia

Tento Reklamačný poriadok nadobúda platnosť a účinnosť 1. januára 2024. Spoločnosť LAR Company s.r.o. si vyhradzuje právo na zmenu Reklamačného poriadku. Zmeny Reklamačného poriadku budú zverejnené na internetovej stránke www.arcleaning.sk.